Günlük Hayatta en çok kullanılan İngilizce Kelimeler

By Necatikrks - Ekim 18, 2018

En çok kullanılan  İngilizce Kelimeler

Merhaba arkadaşlar,

Bugün hep birlikte günlük dilde çokca kullanılan ingilizce kelimeleri çalışacağız. Bu kelimeleri öğrenmek bize cümle kurmayı öğrenmeden önce ilaç gibi gelecektir. Çünkü ingilizce cümle yapısını bilsek dahi kelime haznemizde çok fazla kelime olmadığında konuşacak pek fazla konumuz olmayacaktır. Bu yüzden bi yerden başlamamız gerekecektir.



Hadi başlayalım,

  • I see : Anladım
  • I quit : Bırakıyorum, istifa ediyorum
  • Let's go : Hadi gidelim
  • Me too : Bende 
  • An agree : Aynı fikirdeyim
  • Hold on : Bekle
  • why not? : Neden olmasın
  • Allow me : Bana izin ver
  • Have fun : İyi eğlenceler
  • I'm home : Evdeyim
  • What a pity : Ne yazıkki
  • I love you : Seni seviyorum
  • I'm one  a diet : Diyetteyim
  • You're welcome : Rica ederim
  • See you : Rica ederim
  • So long : Hoşcakal
  • Shut up : Kapa çeneni
  • Not yet : Henüz değil
  • Be careful : Dikkatli ol
  • I think so : Sanırım öyle
  • Don't worry : Endişelenme
  • Good Evening : İyi akşamlar
  • Never mind : Boşver
  • Time is up : Zaman doldu
  • No problem : Problem yok
  • Here you are : Alın burada
  • Are you sure? : Emin misin
  • I'm ill : Hastayım
  • You can call me anytime : Beni istediğin zaman arayabilirsin
  • I'm looking for a job : İş arıyorum
  • Are you okey? :  İyimisin?
  • Of course : Tabi ki
  • That's all : Hepsi bu kadar
  • What is this? : Bu nedir
  • Where are you : Neredesin
  • İt is everythink okey : Herşey yolunda mı
  • Really : Gerçekten
  • It Doesn't matter : Sorun değil
  • Absolutely : Kesinlikle
  • Good luck : İyi şanslar
  • Well done : Aferin
  • Congratulations : Tebrikler!
  • I'm really sorry : Gerçekten özür dilerim
  • Sorry, I'm late : Özür dilerin, geç kaldım
  • I'm thirsty : Susadım
  • I'm hungry : Açıktım
  • I'm bored : Sıkıldım
  • I'm worried : Endişelendim
  • Bless you : Çok yaşa
  • That's life : Hayat işte
  • Great : Harika
  • Look : Bak
  • Calm down : Sakin ol
  • Take your time : Acele etmeyin
  • Stop it! : Kes artık
  • Please be quiet : Lütfen sessiz ol
  • I hope : Umarım
  • What do you think : Ne düşünüyorsun
  • That's true : Bu doğru
  • Don't forget! : Unutma!
  • You are right : Haklısın
ilk olarak bu cümleler ve kelimeleri öğrenmek size fayda sağlayacaktır. Size bir ipucu vermek istiyorum. Bu kelimelerden hepsini çalışın ve kendinize maksimum 3 kelime pas geçme hakkı tanıyın. Bunu başarabilirseniz gerçekten öğreniyorsunuz.



  • Paylaş

Bunları da beğenebilirsin

0 yorum